Způsob dopravy

INFORMACE O DOPRAVĚ VAŠICH ZÁSILEK, POŠTOVNÉM A BALNÉM:

1. Zboží zasílané ČESKOU POŠTOU - balík do ruky

(dodání zpravidla do 24-48 hodin) 

Při objednávce nad 1.999,- Kč vč. DPH, je poštovné ZDARMA.

V ostatních případech, hradí kupující náklady na přepravu dle hodoty objednávky:
od 1 do 1.499 = poštovné 109,- Kč
od 1.500 do 1.999 = poštovné 59,- Kč

2. Zboží zasílané ČESKOU POŠTOU - balík do BALÍKOVNY

(dodání zpravidla do 24-48 hodin)  <

Při objednávce nad 1.499,- Kč vč. DPH, je poštovné ZDARMA.

V ostatních případech, hradí kupující náklady na přepravu dle hodoty objednávky:
od 1 do 999 = poštovné 69,- Kč
od 1.000 do 1.499 = poštovné 39,- Kč

3. Zboží zasílané přepravní službou- kurýrem PPL

(dodání zpravidla do 24-48 hodin) 

Při objednávce nad 1.999,- Kč vč. DPH, je poštovné ZDARMA.

V ostatních případech, hradí kupující náklady na přepravu dle hodoty objednávky:
od 1 do 1.499 = poštovné 119,- Kč
od 1500 do 1.999 = poštovné 59,- Kč


Pro úspěšné doručení je nutné uvést mobilní telefon, na kterém Vás bude dopravce před doručením kontaktovat a domluví si s Vámi přesný čas a místo převzetí zboží. Zboží je oprávněn převzít adresát (nicméně po dohodě s řidičem může zásilku převzít např. soused nebo kolega v práci).

 

5. Zboží zasílané přepravní službou PPL na Slovensko

(dodání zpravidla do 48-72 hodin) 

Při objednávce nad 2.499,- Kč vč. DPH, je poštovné ZDARMA.

V ostatních případech, hradí kupující náklady na přepravu dle hodoty objednávky:
od 1 do 1.499 = poštovné 159,- Kč
od 1.500 do 2.499 = poštovné 119,- Kč


Pro úspěšné doručení je nutné uvést mobilní telefon, na kterém Vás bude dopravce před doručením kontaktovat a domluví si s Vámi přesný čas a místo převzetí zboží.

 

O expedici zásilky z našeho skladu budete informování automatickým emailem.

 

 

Informace o expedici zásilky:

O expedici zásilky z našeho skladu budete informování automatickým emailem. Pokud vyberete přepravu PPL budete informováni dalším e-mailem z jejich systému. V emailu je unikátní číslo Vaší zásilky, prostřednictvím kterého můžete zásilku sledovat na stránkách www.ppl.cz . Pokud Vás přepravce nezastihne, zavolá Vám na telefon uvedený při registraci, popř vloží do schránky upozornění s dalším termínem , v kterém bude zásilku opět doručovat.

Při výběru České pošty - obchodní balík Vám přijde SMS s číslem balíku a zásilku dopraví doručovatel.. Pokud Vás nezastihne, vloží Vám do schránky informace o uložení zásilky na příslušné poště. Doba uložení je max. 7 dnů!! Následně je zásilka vrácena zpět. Zásliku můžete také sledovat na http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php

NEÚČTUJEME ŽÁDNÉ DALŠÍ POPLATKY za balné, křehké, apod.

Pokud nám oznámíte důvod (telefonicky či emailem), můžete objednávku bezplatně zrušit, až do doby než bude zásilka expedována. V případě, že již byla expedována, nebo nebyla vyzvednuta (převzata), vyhrazujeme si v ojedinělých případech právo na úhradu nákladů spojených s expedicí.

Pokud máte jakékoli dotazy, kontaktujte zákaznický servis.

Váš tým www.rolser.cz

Odeslat článek známému   Vytisknout